اجاره اقامتگاه بوم گردی بن میمند کرمان

(تعداد بازدید: 5357)   کرمان ,  شهربابک ,  میمند  کد اقامتگاه: 807002 50+ 50+ نفر شب
شروع از  578000 تومان

اقامتگاه بوم گردی بن میمند در روستای تاریخی میمند از توابع شهرستان شهربابک استان کرمان واقع شده است. میمند روستاییست صخره‌ای، که خانه‌های اهالی خود را چندین هزار سال در دل کوه پنهان کرده تا از هر گزندی مصون بمانند. اقامتگاه بن میمند بصورت خانه‌های دستکند سنگی بنا شده که با دارا بودن 6 اتاق اقامتی، حداکثر ظرفیت پذیرایی از 35 گردشگر را دارد.

واحد شماره 4 و اتاق شماره 5 در طبقه همکف بوده و اتاق های 1، 2، 3 و 6 که در طبقه بالاتر و ارتفاع قرار گرفته اند، مناسب برای افراد سالمند و کودک نمی باشند. این خانه روستایی با چشم اندازی بی نظیر به کوهستان و روستا، در محیطی کاملا آرام با چیدمانی سنتی ساخته شده که علاوه بر تجربه زندگی روستایی، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان خویش رقم می‌زند. تنفس در هوای مطبوع آن منطقه و قدم به قدم رهسپار شدن در روستایی که دارای پیشینه تاریخی غنی، مردمان خونگرم و طبیعتی بکر و چشم نواز می‌باشد، شما را مسحور و شیفته خود می‌نماید. اقامتگاه دارای رستوران می باشد.

خانه‌های دستکند، حمام قدیمی، مسجد و حسینیه تاریخی، آتشکده باستانی و مدرسه روستا، مقصد مناسبی برای تاریخ دوستان است تا با فرهنگ و سبک زندگی گذشتگان بومی آن منطقه آشنا شوند. از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف بومگردی نیز می‌توان به عمارت موسی خانی، مسجد شهر کهنه، دریاچه مخرگه و کوه قلعه کمر اشاره کرد.


اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
578000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی بن میمند کرمان

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 20 متری در طبقه اول شامل (3 سرویس کف خواب)، سیستم گرمایشی هیتر برقی و بدلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام مشترک در محوطه اقامتگاه.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق 28 متری در طبقه اول شامل (4 سرویس کف خواب)، سیستم گرمایشی هیتر برقی و بدلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام مشترک در محوطه اقامتگاه.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 36 متری در طبقه اول شامل (1 تخت دبل، 2 سرویس کف خواب)، سیستم گرمایشی هیتر برقی و بدلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام مشترک در محوطه اقامتگاه.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 36 متری در طبقه همکف شامل (5 سرویس کف خواب)، سیستم گرمایشی هیتر برقی و بدلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام مشترک در محوطه اقامتگاه.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 6 نفر
اتاق 40 متری در طبقه اول شامل (6 سرویس کف خواب)، سیستم گرمایشی هیتر برقی و بدلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام مشترک در محوطه اقامتگاه.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 12 نفر
واحد 85 متری در طبقه همکف شامل اتاق پذیرایی، 2 اتاق خواب (12 سرویس کف خواب)، سیستم گرمایشی هیتر برقی و بدلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام مشترک در محوطه اقامتگاه.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی بن میمند کرمان:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 4 رائ داده شده

معماری و منظره:4.9 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4.7 از 5

وضعیت نظافت:3.3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4.7 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید